Uusimmat blogikirjoitukset

Ala laputtaa!

J√§lleen osoitus ik√§√§ntymisest√§ ‚Äď alan toistaa itse√§ni! Kirjoitin¬†viimeeksi¬†palautteista ja nyt sama aihe syyst√§, ett√§ asiakkaat p√§√§kirjastossa¬†l√§htiv√§t mukaan leikkimieliseen¬†ja vaivattomaan Ala laputtaa-kyselyyn ajalla 4. - 9.5.¬†Saimme 93 palautetta,¬†joista¬†vain murto-osa¬†sis√§lsi parannusehdotuksia tai toiveita, loput kiitoksia muodossa tai toisessa. Punaisella lapulla kritisoitiin, vihre√§ll√§ kiitettiin ja p√§invastoinkin. Avataan v√§h√§n, ennen kuin laputan lomalle‚Ķ

Kirjakuskin kyydissä Kyydissä!

Välikommentti siitä, mikä on Kyyti ja miksi julkaisen tätä blogia.

Tein pohdinnan kritiikeistä ja "kritiikeistä"  ensimmäiseksi kirjoituksekseni omaan blogiin, vaikka olisin halunnut sen suoraan Kymenlaakson kirjastojen yhteiseen Kyyti-palveluun. Rakastan tätä Kyytiä, koska sen kautta kaikki Kymenlaakson kirjastojen palvelut voi saada yhden Internet-portaalin kautta. Harmittavaa vain, ettei se onnistunut teknisesti. Piti perustaa oma blogi! Onneksi saan edelleen Kyydistä jatkuvasti sähköpostia: Lainanne ovat erääntymässä, hoitakaa asia

Palaute - kannattaako antaa?

Hyvän tai huonon asiakaspalvelutapahtuman jälkeen tekee mieli antaa palautetta, mutta viitsinkö näin tehdä? Jos kokemus oli hyvä, on helppoa kiittää, mutta entä jos se oli huono? Kehtaanko ripittää asiakaspalvelijaa huonosta palvelusta heti ja henkilökohtaisesti?Turvaudunko kuitenkin sähköiseen tai paperiseen palautteeseen vai painelenko tieheni kiukusta kihisten tekemättä mitään? Mitä palaute-sanalla yleensä tarkoitetaan ja mitä sen alle voi riipustaa?

Sivut

Tilaa syöte Uusimmat blogikirjoitukset