Uusimmat blogikirjoitukset

Kirjakuskin kyydissä Kyydissä!

Välikommentti siitä, mikä on Kyyti ja miksi julkaisen tätä blogia.

Tein pohdinnan kritiikeistä ja "kritiikeistä"  ensimmäiseksi kirjoituksekseni omaan blogiin, vaikka olisin halunnut sen suoraan Kymenlaakson kirjastojen yhteiseen Kyyti-palveluun. Rakastan tätä Kyytiä, koska sen kautta kaikki Kymenlaakson kirjastojen palvelut voi saada yhden Internet-portaalin kautta. Harmittavaa vain, ettei se onnistunut teknisesti. Piti perustaa oma blogi! Onneksi saan edelleen Kyydistä jatkuvasti sähköpostia: Lainanne ovat erääntymässä, hoitakaa asia

Palaute - kannattaako antaa?

Hyvän tai huonon asiakaspalvelutapahtuman jälkeen tekee mieli antaa palautetta, mutta viitsinkö näin tehdä? Jos kokemus oli hyvä, on helppoa kiittää, mutta entä jos se oli huono? Kehtaanko ripittää asiakaspalvelijaa huonosta palvelusta heti ja henkilökohtaisesti?Turvaudunko kuitenkin sähköiseen tai paperiseen palautteeseen vai painelenko tieheni kiukusta kihisten tekemättä mitään? Mitä palaute-sanalla yleensä tarkoitetaan ja mitä sen alle voi riipustaa?

Mentorointia työssä jos kotonakin

Ei tarvitse kuin vilkaista peiliin tai lähipiiriin voidakseen todeta, että työvuodet ovat käymässä vähiin;meitä pääkirjastolaisia poistuu työelämästä eläkepäiville koko joukko pitkän työrupeaman tehneinä parin seuraavan vuoden aikana. Asia konkretisoitui viime viikolla, jolloin vietimme haikeina Kuusankosken kirjastonjohtaja Maritta Naumasen eläkejuhlia. Mitä jälkiä meistä jää, jääkö mitään vai tapahtuuko suuri odotettu puhallus?

maritta_0.jpg Maritta Naumanen Kuusankosken kirjastossa 20.2.2015. Kuva: Tuija Lindström

Sivut

Tilaa syöte Uusimmat blogikirjoitukset